با رسانه های دیجیتال مفاهیم انسانی اسلامی خود را به دنیا معرفی می کنیم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 209
نویسنده : محمدرضا آذری

نوش آبادی در بازدید از نماشگاه رسانه های دیجیتال:

با رسانه های دیجیتال مفاهیم انسانی اسلامی خود را به دنیا معرفی می کنیم

خبرگزاری بسیج: معاون حقوقی، مجلس و استانهای وزارت ارشاد گفت: وقتی دنیا برای ارایه پیام های خود از بسیاری از شبکه ها استفاده می کند ما ایرانیان که صاحب فکر و تمدن ایم باید از طریق رسانه های دیجیتال مفاهیم انسانی اسلامی خود را به دنیا معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری بسیج، "حسین نوش آبادی" معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان مطلب در مراسم رونمایی از آثار فناورانه و نوآورانه دیجیتالی افزود: امروزه تمام دنیا در حوزه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال پیشرفت چشمگیری داشته و پیام ها و اطلاعات خود را از طریق دست آوردهای این حوزه به سراسر دنیا مخابره می کند و ما ایرانیان که دارای فرهنگ گویا و جامعه ای ممتاز در همه زمینه ها هستیم نباید در این عرصه از دنیا عقب بمانیم.

وی گفت: کشور ما با داشتن فعالان و کارشناسان فرهیخته در زمینه فن آوری اطلاعاتی و ارتباطی می تواند بهترین بهره وری در رسانه های دیجیتال و شبکه های اجتماعی را داشته باشد.

نوش آبادی افزود: برگزاری نمایشگاه " فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال " نشانگر توان بالای رقابت کشورمان در این حوزه با جهان است که با توجه به تفکر و فرهنگ ایرانی اسلامی نظام جمهوری اسلامی ایران ضروی است بهترین بهره برداری از دستاوردهای دیجیتالی را داشته باشیم.

وی گفت: باید تلاش کنیم از طریق صنعت فن آوری اطلاعات و عرصه دیجیتال حقایق جامعه خود را به درستی منعکس کنیم و رقابت خود در این عرصه را با جهانیان افزایش دهیم.

معاون حقوقی ضمن اشاره به تاکیدات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر بالندگی کشور افزود: ما باید با پیشرفت در تمامی زمینه های علمی از جمله عرصه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال در حفظ مصالح و منافع ملی خود کوشا باشیم و از طریق دستاوردهای فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال معارف، مبانی دینی و اعتقادی خود را به دنیا معرفی کنیم.

وی ضمن اشاره به وجود استعدادهای نهفته و فراوان در مرکز توسه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخش خصوصی اظهار کرد: امیدوارم با حضور این فرهیختگان بتوانیم توان ملی و رقابتی کشور در این عرصه را افزایش دهیم.

در این مراسم "حسن نجفی سولاری" رییس مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد سلامی ضمن ابراز خرسندی از استقبال خوب مسوولان کشوری و مردم از نمایشگاه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال گفت: برگزاری این نمایشگاه نشانگر قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است در زمانه ای که در تحریم و جنگ نابرابرانه اقتصادی به سر می بریم .

در پایان این مراسم از نرم افزارهای "دوره راهبردی فضای مجازی آستان قدس رضوی"، "کتابخوان و سینمای هوشمند"، سایت "عاشورا"، "اولین دانشنامه برخط فرهنگ ایثار،جهاد و شهادت" و سایت "تولید میهن" رونمایی شد.

در این مراسم جمعی از مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و کارشناسان و صاحب نظران حوزه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال حضور داشتند.



:: موضوعات مرتبط: , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: